Udział liderującego Polsatu w okresie od 10 do 16 sierpnia 2015 roku zwiększył się o 0,06 pkt. proc. do 11,24 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,42 pkt. proc. i wyniósł 10,51 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,67 proc., po spadku o 0,07 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (6,76 proc.; do góry o 0,18 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV4 (3,52 proc.; + 0,11 pkt. proc.), Puls 2 (1,85 proc.; + 0,08 pkt. proc.), TTV (1,76 proc.; + 0,17 pkt. proc.), Polsat News (1,41 proc.; bez zmian), TVP Regionalna (1,30 proc.; + 0,12 pkt. proc.) i Stopklatka TV (1,07 proc.; + 0,13 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem również był Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,79 pkt. proc. do 12,21 proc. udziału. Na drugim miejscu ulokował się TVN, którego udział zmniejszył się o 0,22 pkt. proc. do 11,06 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 7,02 proc., po wzroście o 0,12 proc. Zaś na czwartej lokacie uplasowała się Dwójka (do góry o 0,51 pkt. proc. do 6,26 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 3,39 mln widzów - zgromadził „Teleexpress” TVP1.Drugie miejsce należało do „Wiadomości” z 3,33 mln widzów (emisja 16 sierpnia). Podium uzupełnia „Sport” TVP1 z widownią na poziomie 3,28 mln osób (również 16 sierpnia).
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 10.08.2015 - 16.08.2015 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 10.08.2015 - 16.08.2015 - grupa 16-49











