Udział liderującego Polsatu w okresie od 31 sierpnia do 6 września 2015 roku zwiększył się o 2,43 pkt. proc. do 12,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Z trzeciej na drugą lokatę awansowała TVP1, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 1,01 pkt. proc. i wyniósł 11,25 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN, który w poprzednim tygodniu był liderem. Wynik tej stacji to 10,82 proc., po jednak wzroście o 0,50 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,72 proc.; do góry o 0,48 pkt. proc.).
Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się o 4,42 pkt. proc. do 43,51 proc.
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem również był Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 2,71 pkt. proc. do 14,68 proc. udziału. Na drugim miejscu ulokował się TVN, którego udział zwiększył się o 0,81 pkt. proc. do 12,66 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Dwójka - udział tej stacji wyniósł 7,61 proc., po wzroście o 0,09 proc. Zaś na czwartej lokacie znalazła się Jedynka (w dół o 0,23 pkt. proc. do 7,12 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził mecz piłkarski Niemcy-Polska. Spotkanie rozegrane w ramach eliminacji do Euro 2016 obejrzało w Polsacie średnio 6,42 mln widzów.Drugie miejsce należało do „M jak miłość” TVP2 z 5,87 mln widzów (emisja 1 września). Podium uzupełnia „Na dobre i na złe” Dwójki z widownią na poziomie 4,43 mln osób (2 września)
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 31.08.2015 - 06.09.2015 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 31.08.2015 - 06.09.2015 - grupa 16-49











