Udział liderującego Polsatu w okresie od 24 do 30 marca 2014 roku zwiększył się o 0,30 pkt. proc. do 13,18 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,29 pkt. proc. i wyniósł 13,16 proc. Z kolei z miejsca pierwszego na ostatnią pozycję podium spadła TVP1. Jej wynik wyniósł 11,98 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 2,08 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,65 proc.; do góry o 0,35 pkt. proc.).Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TVP Seriale (1,36 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TTV (1,33 proc.; + 0,17 pkt. proc.), Polsat News (1,28 proc.; + 0,02 pkt. proc.), Discovery Channel (0,90 proc.; + 0,11 pkt. proc.), Polo TV (0,81 proc.; + 0,04 pkt. proc.) i TVN Style (0,72 proc.; + 0,06 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera znalazł się kanał TVN, który zanotował tutaj wzrost 0,20 pkt. proc. do 14,91 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zwiększył się o 0,22 pkt. proc. do 14,65 proc. Z kolei na ostatnią lokatę podium awansowała Dwójka - wzrost o 0,29 pkt. proc. do 8,52 proc. udziału.
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 7,17 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.Wśród hitów ratingowych tygodnia na drugim miejscu znalazł się serial „Ranczo” TVP1 z 6,23 mln widzów.Natomiast wśród dużych formatów rozrywkowych ponownie największym zainteresowaniem cieszył się „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami”, którego widownia wyniosła 4,09 mln osób. Jednocześnie jest to rekordowy wynik tanecznego widowiska w historii jego emisji na antenie Polsatu.

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 24.03.2014 - 30.03.2014 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 24.03.2014 - 30.03.2014 - grupa 16-49











