Udział liderującego Polsatu w okresie od 3 do 9 sierpnia 2015 roku zwiększył się o 0,89 pkt. proc. do 11,18 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce trzecie.
Na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmalał o 0,98 pkt. proc. i wyniósł 10,09 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN, który tydzień wcześniej był drugi. Wynik tej stacji to 9,74 proc., po spadku o 0,64 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (6,58 proc.; do góry o 0,17 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (4,56 proc.; + 0,90 pkt. proc.), TVN24 (3,85 proc.; + 0,48 pkt. proc.), TVP Seriale (1,70 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,45 proc.; + 0,04 pkt. proc.), Polsat News (1,41 proc.; + 0,32 pkt. proc.) i Stopklatka TV (0,94 proc.; + 0,06 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) nowym liderem również został Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 1,51 pkt. proc. do 13 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł TVN, którego udział zmniejszył się o 0,51 pkt. proc. do 11,28 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 6,90 proc., po spadku o 0,63 proc. Zaś na czwartej lokacie uplasowała się Dwójka (w dół o 0,35 pkt. proc. do 5,75 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 3,07 mln widzów - zgromadził „Teleexpress” TVP1.Drugie miejsce należało do „Wiadomości” z 2,92 mln widzów (emisja 9 sierpnia). Podium uzupełniają „Fakty” z widownią na poziomie 2,66 mln osób (6 sierpnia).
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 03.08.2015 - 09.08.2015 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 03.08.2015 - 09.08.2015 - grupa 16-49











