Polscy internauci stają się prosumentami

Ponad połowa internautów sugeruje się opiniami innych użytkownikówsieci podejmując decyzję zakupową - wynika z badania Gemius SA.Największy wpływ na decyzję mają komentarze na aukcjach oraz opiniew sklepach internetowych.

ad
ad
Udostępnij artykuł:

Aż 82% internautów spotkało się z opiniami innych użytkownikówna temat marek, produktów i usług, które kupili lub o którychsłyszeli. Głównym źródłem tych informacji są opinie na aukcjach i wsklepach internetowych. Wyprzedzają one porównywarki cen, apozostawiają w tyle fora i listy dyskusyjne, portalespołecznościowe czy blogi.

O roli opinii innych użytkowników w procesie zakupowym stanowifakt, że 67% internautów trafia na nie w momencie planowaniazakupu. Ponad połowa badanych uznała, że informacje te są pomocnew podjęciu decyzji zakupowej.

Badanie zostało przeprowadzone między 4 a 10 grudnia nareprezentatywnej grupie 1500 internautów powyżej 14. rokużycia.

ad
Autor artykułu:
ad
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"