Polskie Radio: konta prezes Agnieszki Kamińskiej w mediach społecznościowych zostały zaatakowane

Wszystkie konta prezes zarządu Polskiego Radia Agnieszki Kamińskiej w mediach społecznościowych zostały w czwartek zaatakowane - poinformowało wczoraj wieczorem Polskie Radio. Jak dodano wpisy, które się w czwartek pojawiły nie są autorstwa Kamińskiej; wdrożono już odpowiednie procedury wyjaśniające.

masz / pap
masz / pap
Udostępnij artykuł:
Polskie Radio: konta prezes Agnieszki Kamińskiej w mediach społecznościowych zostały zaatakowane
Agnieszka Kamińska, fot. Polskie Radio

"Informujemy, że dziś (29.04.2021) wszystkie konta Pani Agnieszki Kamińskiej Prezes Zarządu Polskiego Radia S.A. w mediach społecznościowych, zostały zaatakowane. Wpisy, które się dziś pojawiły nie są wpisami autorstwa Pani Agnieszki Kamińskiej" - głosi komunikat Polskiego Radia przesłany w czwartek portalowi Wirtualnemedia.pl.

Podkreślono również, że zostały już wdrożone "odpowiednie procedury wyjaśniające i działania przewidziane przepisami prawa w tym zakresie".

Co było we wpisach?

W zamieszczonych na Twitterze wpisach można było przeczytać m.in. - Wsparcie i finansowanie zagranicznych rewolucjonistów i prowokatorów, tylko podsyca wewnętrzne ruchy protestacyjne w samej Polsce. W obecnej sytuacji najkorzystniejszym rozwiązaniem byłaby ekstradycja białoruskich ekstremistów - brzmiał jeden z tweetów.

- Kaczyński i rząd Morawieckiego powinien skupić się na wewnętrznych problemach społecznych, związanych z protestami kobiet w Polsce - można było przeczytać w drugim.

- W pełni popieram punkt widzenia. Zamiast finansowania ingerencji we wewnętrzne sprawy Białorusi, wydania pieniędzy polskiego podatnika na już zapomnianych działaczy białoruskiej opozycji, takich jak Cichanowska czy Latuszko... - podano.

Profil Agnieszki Kamińskiej na Twitterze jest oznaczony kłódką, co znaczy, że jego właścicielka musi zaakceptować prośbę każdego użytkownika o obserwowanie go. Konto ma 839 obserwujących.

W ub.r. Polskie Radio osiągnęło wzrost przychodów o 9,45 proc. do 346,99 mln zł. Wpływy marketingowe skurczyły się o 33 proc., za to środki z abonamentu rtv i rekompensaty wzrosły o 27 proc., stanowiąc już 80,5 proc. budżetu nadawcy. Natomiast koszty zwiększyły się o 0,4 proc. do 326,6 mln zł/

masz / pap
Autor artykułu:
masz / pap
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów