Pompidou stworzył logo "I love..."

Butik kreatywny Pompidou zaprojektował logotyp festiwali "Ilove..." organizowanych przez Centrum Artystyczne Fabryka Trzciny.Najbliższa impreza z tego cyklu odbędzie się w Łodzi.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Logotyp cyklu festiwali "I love..." został zaprojektowany przezbutik kreatywny Pompidou zgodnie z nową identyfikacją wizualnąorganizującego te imprezy Centrum Artystycznego Fabryka Trzciny. Nanajważniejszy kolor ze znaku graficznego wybrano żółty, którydominuje w materiałach promocyjnych poszczególnych festiwali.

Po raz pierwszy nowy logotyp cyklu "I love..." jest używany dopromocji odbywającej się w jego ramach od 14 do 18 listopadaimprezy "I Love... Łódź".

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą