Startująca właśnie kampania reklamowa radia TOK FM opiera się na layoutach graficznych z niestandardowo zapisanymi hasłami, np. „Jak patrzeć, żeby zrozumieć?”. Takie przekazy mają z jednej strony odzwierciedlać chaos informacyjny we współczesnym świecie, a z drugiej – zachęcać do głębszego zrozumienia bieżących wydarzeń. W reklamach znajduje się też slogan „Posłuchaj, aby zrozumieć”, który jest wykorzystywany w komunikacji marketingowej TOK FM od kilku lat. Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku stacji jako obiektywnego i wiarygodnego medium informacyjnego.
Akcja rozpoczyna się 1 września, obejmując prasę („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Metro”, „Polityka”, „Newsweek”, „Wprost”), internet (serwisy Grupy Gazeta.pl, Google) oraz outdoor (nośniki AMS). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Lowe GGK Warszawa, a media zaplanował dział promocji TOK FM.












