Potrzebna agencja do polskiej wersji spotu "Mistakes"

Ministerstwo Infrastruktury szuka w przetargu firmy, która zajmie się przygotowanie polskiej wersji nowozelandzkiego spotu "Mistakes" - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to ponad 422 tys.  zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Potrzebna agencja do polskiej wersji spotu "Mistakes"

Przetarg dotyczy przygotowania polskiego odpowiednika nowozelandzkiego spotu dotyczącego nadmiernej prędkości pn. „Mistakes", który powstał na zlecenie WAKA KOTAHI NZ Transport Agency.

Wybrana w nim firma zajmie się także zaplanowaniem i przeprowadzeniem działań o charakterze promocyjnym w internecie spotu (w szczególności w serwisach i mediach społecznościowych). Ich celem ma być kształtowanie świadomości oraz zachęcenie odbiorcy do przestrzegania przepisów ruchu drogowego w zakresie obowiązujących limitów prędkości jazdy, dostosowania tej prędkości do warunków ruchu oraz udzielania pierwszeństwa przejazdu.

Zwycięska firma będzie pracować dla Ministerstwa Infrastruktury przez 6 miesięcy. O jej wyborze zdecydują: cena (waga: 60) oraz termin realizacji (waga: 40). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej
Materiał reklamowy

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej

Serwis Super Mamy stawia na wideo

Serwis Super Mamy stawia na wideo