Pakiet Power FM składa się ze stacji RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic, rozgłośni regionalnych Polskiego Radia oraz tzw. stacji miejskich Audytorium 17.
- Dzięki takiej konstrukcji pakietu, stacje uzupełniają się, trafiając do różnych targetów (młodych, dorosłych, dojrzałych), a współsłuchalność między poszczególnymi rozgłośniami i grupami jest relatywnie niska - podaje w komunikacie Grupa RMF.
- To zupełna nowość na rynku i zdecydowany lider słuchalności wśród wszystkich pakietów, jakie do tej pory funkcjonowały i funkcjonują obecnie - podkreśla Tomasz Ramza, dyrektor działu sprzedaży Grupy RMF, który odpowiada za sprzedaż nowej oferty.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/radio-zet-ostro-w-dol-liderem-rmf-fm-dwojka-i-czworka-z-gorszym-wynikiem ##
Z danych Radio Track za okres od lutego do kwietnia br. stacje wchodzące w skład pakietu Power FM docierają codziennie do 11,8 mln słuchaczy w Polsce.












