Power Price chce rozwijać branżowe grupy zakupowe

Power Price S.A., notowana na NewConnect spółka, która prowadzi platformę e-commerce przeznaczoną do wymiany handlowej pomiędzy producentami lub dystrybutorami a klientami podtrzymuje prognozy finansowe na kolejne lata i chce na początku 2013 roku osiągnąć pełną rentowność operacyjną.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Spółka Power Price w marcu br. zakończyła emisję akcji, z której pozyskała 1 mln zł na dalszy rozwój platformy. – „Rozwój platformy przebiega zgodnie z planem, a w niektórych parametrach np. pod względem liczby umów z dostawcami udało nam się przekroczyć pierwotne założenia” – mówi Piotr Skawiński, Prezes Power Price S.A. i pomysłodawca platformy. –„Dzięki sukcesowi emisji udało nam się zabezpieczyć środki konieczne do dalszego rozwoju platformy aż do momentu osiągnięcia rentowności operacyjnej” – dodaje Skawiński.

Platforma Power Price w ostatnim czasie, bardzo intensywnie rozbudowuje ofertę produktową i poszerza asortyment towarów dostępnych za pośrednictwem platformy. Na platformie dostępnych jest już ponad 30 tys. towarów jak artykuły biurowe ( papier ksero, tonery, segregatory itp.), materiały opakowaniowe ( jak folia stretch ) oraz środki czystości, kosmetyki, produkty dla sektora HoReCa i wiele innych.

Spółka chce rozwijać również formułę zakupów grupowych, na której w znacznej części oparte jest funkcjonowanie platformy. Nowym rozwiązaniem, nad którym intensywnie pracuje Power Price jest stworzenie zamkniętych grup zakupowych dla klientów, którzy poszukują takiego rozwiązania dla wybranych branż. – „Prowadzimy wstępne rozmowy z przedstawicielami kilku branż, którzy poszukują możliwości tańszych zakupów niezbędnych do prowadzenia swojego biznesu, np. w sektorze budowlanym, czy motoryzacyjnym” – mówi Piotr Skawiński z Power Price S.A. – „Co istotne – są to rozwiązania, gdzie możemy wykorzystać nasz model funkcjonowania oparty o stałe rabaty negocjowane z dostawcami, zaś z partnerem który zgłosił się do nas z pomysłem na daną grupę możemy podzielić się wpływami osiąganymi z opłat technologicznych jakie generują umowy z dostawcami” – dodaje Skawiński. Pomimo wykorzystywania rozwiązań zakupów grupowych w swoim modelu biznesowym działalność PowerPrice nie jest bezpośrednią konkurencją dla firm takich jak Groupon, a wręcz przeciwnie. – „W typowych serwisach grupowych znajdziemy najczęściej oferty tanich pobytów w hotelach, bardzo niskich cen posiłków w restauracjach, czy okazyjne promocje w salonach kosmetycznych, zaś Power Price tanio zaopatrzy wspomniane hotele, restauracje, czy salony kosmetyczne we wszelkie artykuły niezbędne w ich bieżącym funkcjonowaniu” – tłumaczy Piotr Skawiński, Prezes Power Price.

Spółka Power Price w ub. r. wprowadziła finalną wersję platformy transakcyjnej. Filozofia Power Price zakłada, że wszelkie oszczędności i rabaty wynegocjowane z dostawcami służą klientowi końcowemu – platforma zaś pobiera jedynie stałą opłatę technologiczną od producentów.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu