Pierwszy odcinek nowej serii programu, którego gościem była kontrowersyjna polska wokalistka Agnieszka Chylińska, obejrzało 2,35 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Program osiągnął udziały w rynku wynoszące 21,67 proc., dając stacji TVN pozycję lidera pasma 22:05 – 23:00.
W grupie widzów w wieku 16 – 49 lat „Kuba Wojewódzki” osiągnął minimalnie lepsze udziały (22,20 proc.), ale największą popularnością cieszył się tutaj polsatowski serial „Gotowe na wszystko”, którego udziały wyniosły 24,69 proc.
Dla porównania jesienną edycję „Kuby Wojewódzkiego” oglądało w TVN przeciętnie 2,96 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 24,20 proc. Pierwszy odcinek tamtej serii zgromadził przed telewizorami aż 4,13 mln osób (udziały 37,13 proc.).












