"Poznaj Renault" ma już 10 lat

W grudniu 2004 minie 10 lat od chwili ukazania się pierwszego numeru 'Poznaj Renault' - magazynu dla klientów Renault Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z okazji urodzin redakcja zmieniła linię graficzną, która jest obecnie zgodna z nową identyfikacją wizualną koncernu Renault.Od pierwszego numeru „Poznaj Renault” ma wiernych czytelników. Dostarczane jest bezpośrednio drogą pocztową do klientów Renault - zarówno indywidualnych, jak i instytucjonalnych, rozdawane w salonach oraz rozsyłane do przyjaciół marki. Z 60 stron magazynu można dowiedzieć się niemal o wszystkim, co dzieje się w świecie Renault.

Pismo adresowane jest nie tylko do klientów marki, ale także wszystkich sympatyków motoryzacji – stąd nakład 150 tys. egzemplarzy.

„Poznaj Renault” jest jednym z najważniejszych kanałów komunikacji z klientami Renault Polska. Z okazji urodzin Poznaj Renault zmienia linię graficzną na zgodną z wprowadzaną właśnie na całym świecie odświeżoną linią wizualną koncernu Renault. Nowy design magazynu nawiązuje do najnowszych trendów w projektowaniu graficznym i, podobnie jak marka Renault, wyzna cza nowe standardy estetyczne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji