„Pracujemy na Twoje konto” - Citi Handlowy reklamuje CitiOne

W internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa konta CitiOne w Citi Handlowym. Akcję - prowadzoną pod hasłem - „Pracujemy na Twoje konto” - bank przygotował wspólnie z domem mediowym MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania oferowanego przez Citi Handlowy konta CitiOne prezentuje jego najważniejsze funkcjonalności, m.in. bezpłatne bankomaty na całym świecie, płatności za pomocą usługi FotoKasa, całodobowy serwis telefoniczny CitiPhone oraz rabaty w ponad 1900 sklepach i punktach usługowych w całej Polsce. Reklamy - podobnie jak promowany w nich rachunek - są skierowane do klientów o dochodach powyżej 5 tys. zł netto miesięcznie.

grafika

Akcja jest prowadzona na outdoorze (billboardy i citylighty) oraz w internecie (bannery w serwisach, reklamy w aplikacjach na tabletach i smartfonach). Ponadto na fanpage’u Rabatowcy na Facebooku udostępniono aplikację, w której każdy użytkownik otrzymuje na start 5 tys. wirtualnych złotych do wykorzystania w sklepach partnerskich programu rabatowego. Zaoszczędzone w ten sposób pieniądze to punkty, dzięki którym można wygrywać nagrody (np. notesy Moleskine, kartę prepaid).

grafika

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji - zaplanowanej do końca kwietnia - zajął się dom mediowy MEC.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu