Kampania oferowanego przez Citi Handlowy konta CitiOne prezentuje jego najważniejsze funkcjonalności, m.in. bezpłatne bankomaty na całym świecie, płatności za pomocą usługi FotoKasa, całodobowy serwis telefoniczny CitiPhone oraz rabaty w ponad 1900 sklepach i punktach usługowych w całej Polsce. Reklamy - podobnie jak promowany w nich rachunek - są skierowane do klientów o dochodach powyżej 5 tys. zł netto miesięcznie.
Akcja jest prowadzona na outdoorze (billboardy i citylighty) oraz w internecie (bannery w serwisach, reklamy w aplikacjach na tabletach i smartfonach). Ponadto na fanpage’u Rabatowcy na Facebooku udostępniono aplikację, w której każdy użytkownik otrzymuje na start 5 tys. wirtualnych złotych do wykorzystania w sklepach partnerskich programu rabatowego. Zaoszczędzone w ten sposób pieniądze to punkty, dzięki którym można wygrywać nagrody (np. notesy Moleskine, kartę prepaid).

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji - zaplanowanej do końca kwietnia - zajął się dom mediowy MEC.











