Praktycznych rozwiązań ciąg dalszy: Ochrona zniżek w PZU

28 listopada rusza kampania reklamowa PZU pt. Ochrona Zniżek. Do 15 stycznia 2012 roku prezentując kolejne Prawo Ironii Losu: długo zbierasz, nagle tracisz, PZU będzie promował nową ofertę: możliwość kontynuacji ubezpieczenia AC lub/i OC bez utraty zniżek w przypadku wypłaty odszkodowania.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nawet najlepszy kierowca nie jest w stanie przewidzieć stłuczki czy wypadku. Ubezpieczenie OC lub AC gwarantuje wypłatę odszkodowania, jednak wiąże się to z utratą zniżek – często bardzo dużych, bo wypracowywanych latami. Teraz - dzięki PZU Ochrona Zniżek - kierowcy zawierający OC lub AC w PZU mogą zabezpieczyć się przed podwyżką składki w przypadku, gdy wystąpi szkoda powodująca utratę zniżki.

PZU Ochrona Zniżek skierowana jest do osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej, które posiadają co najmniej 10% zniżki za bezszkodową jazdę, są właścicielami pojazdu, leasingobiorcami lub kredytobiorcami zawierającymi umowę OC lub AC w PZU SA. Nowa oferta to gwarancja niezmienności zniżki pomimo wypłaty odszkodowania.

Dynamiczna akcja spotu telewizyjnego rozgrywa się na parkingu w jednym z dużych miast. Bohater filmu rozprawia się ze słupkiem parkingowym – „winnym utraty zniżek”. Spot opowiada historię, która może dotyczyć każdego kierowcy. Rozbity reflektor, wgnieciona lub porysowana karoseria czy zaprezentowane w filmie uderzenie w słupek to sytuacje, których efektem do tej pory zawsze była utrata zniżek. Teraz takie i inne przygody z uszkodzonym samochodem nie muszą być powodem zdenerwowania. Koszty naprawy można pokryć z ubezpieczenia, a zniżki zostają zachowane, jakby szkoda nigdy nie powstała.

Spot radiowy nawiązuje do podobnych sytuacji, które przytrafiają się kierowcom na parkingach w całej Polsce. Powodów stłuczek jest wiele, problemów i reakcji związanych nimi również. Prawo Ironii Losu obowiązuje każdego – długo zbierasz, nagle tracisz. Rozwiązaniem jest PZU Ochrona Zniżek.

Kampania reklamowa będzie obecna w TV, internecie, kinie, radiu, oddziałach PZU oraz w ambiencie.

Autorem kreacji jest agencja reklamowa Leo Burnett. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink a w kampanie w Internecie przygotowały agencje ACR i K2 Internet.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji