W pierwszym półroczu 2003 roku ponad 60% rynku reklamowego przypadło dla telewizji - wynika z MediaMonitoringu, który przygotowuje SMG/KRC.
Dane: Media Monitoring; styczeń - czerwiec 2003 Udział mediów w wydatkach WartośćUdział PRASA160722804130,71% RADIO4224015548,07% TELEWIZJA320404995161,22% 5233679546 W tym okresie najwięcej na reklamę wydały firmy z sektora "Żywność" oraz "Telekomunikacja". SektorWartośćBEZPLATNE I AUTOPROMOCJA147964078BUDOWNICTWO95437681DOMOWE SRODKI CZYSTOSCI197931723FINANSE MARKETING259166971KAMPANIE WYBORCZE50147MOTORYZACJA TRANSPORT390785215NIEOKRESLONY SEKTOR21373746ODZIEZ OBUWIE48946311OGLOSZENIA104733557PRODUKTY DLA DZIECI48028371PRODUKTY DLA ZWIERZAT21879730PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI380377561PRZEMYSL11162848ROLNICTWO OGRODNICTWO13855606ROZRYWKA KULTURA477735694SPRZEDAZ445024513SRODKI OSOBISTEJ PIELEGNACJI CIALA506312470TELEKOMUNIKACJA583022041USLUGI141801860WYPOSAZENIE DOMU I BIURA124105836ZYWNOSC1213983587 5233679546Natomiast firmą, która wydała najwięcej na reklamę była Polska Telefonia Cyfrowa (Era) oraz Unilever Polska. Najwięksi reklamodawcyWartośćPOLSKA TELEFONIA CYFROWA155307426UNILEVER POLSKA153659347POLKOMTEL143770102CENTERTEL POLSKA TELEFONIA KOMORKOWA123880146PROCTER & GAMBLE107034553L'OREAL POLSKA97296386DANONE GROUP78122158TELEKOMUNIKACJA POLSKA73439006NESTLE POLSKA72804337WRIGLEY POLSKA66059051












