Primoloko dla 3PM

3 PM dołączyło do grona klientów agencji Primoloko

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Głównym zadaniem Primoloko jest wsparcie wprowadzenia na rynek firmy 3PM i zbudowanie pozytywnych relacji z mediami. Primoloko jest również odpowiedzialne za zorganizowanie eventu dla 3PM, będącego jednym z elementów kampanii promocyjnej towarzyszącej wejściu 3PM na rynek 28 października br.

Kampania promocyjna towarzysząca wejściu 3PM na rynek obejmie reklamę na billboardach, eventy, konkursy i inne niestandardowe formy promocji.

Założycielami 3PM są Irmina Gauza oraz Piotr Mikołajczak, mający wcześniej doświadczenie w pracy w tradycyjnych wytwórniach fonograficznych (Sony Music i Pomaton EMI). Irmina Gauza, dyrektor generalny 3PM, powiedziała: "Jesteśmy wytwórnią muzyczną nowej generacji – wiążąc się z naszymi partnerami staramy się zwracać uwagę na to, by Nasi partnerzy byli również tzw. „młodymi markami z przyszłością””– stad nasza współpraca z agencją Primoloko.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami