„Proama liderem wzrostu w OC”

155 % - to dynamika wzrostu udziału Proama w rynku OC w I półroczu 2014 według wyliczeń Dziennika Ubezpieczeniowego. W rankingu redakcji Proama zajmuje obecnie szóste miejsce pod względem zebranego w tym okresie przypisu składki.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

            Dziennik Ubezpieczeniowy dokonał obliczeń na podstawie składek odprowadzanych do UFG. Z szacunków redakcji wynika, że udział Proama w rynku ubezpieczeń OC posiadaczy pojazdów mechanicznych wzrósł z 2,6% na koniec I półrocza 2013 do 4% w czerwcu br. To dało ubezpieczycielowi awans aż na szóste miejsce, wśród 28 towarzystw, oferujących ubezpieczenia komunikacyjne, które znalazły się w rankingu. Taki wzrost sprawił, że Dziennik Ubezpieczeniowy po raz kolejny określił Proama jako najdynamiczniej rozwijającą się firmę ubezpieczeniową w Polsce:

Najbardziej dynamicznie rozwijającym się ubezpieczycielem, również tradycyjnie w ostatnim okresie, była Proama, (…) osiągając 177 mln zł. Z tej kwoty aż 59 mln zł to wzrost w stosunku do I półrocza 2013. (…) Dynamika udziału w rynku wyniosła 155%.” – napisał Dziennik Ubezpieczeniowy w artykule zatytułowanym: „Proama liderem wzrostu w OC”.

- Za tak dobre rezultaty podziękowania należą się agentom, którzy generują ponad 80% naszej sprzedaży. Jesteśmy bowiem tradycyjną firmą z nowoczesnymi rozwiązaniami, a multikanałowy model sprzedaży to jeden z bardzo ważnych elementów naszej strategii. Dziękuję również całemu zespołowi Proama, którego ciężka praca i doskonała współpraca sprawiają, że codziennie z optymizmem przychodzę do pracy – mówi Łukasz Jadachowski, Dyrektor Generalny Proama.

            Dziennik Ubezpieczeniowy zwrócił uwagę na jeden z wielu elementów działalności Proama: - Proama zyskuje rynek doskonałymi kampaniami marketingowymi. Ostatnia i radiowa, i telewizyjna to fantastyczny majstersztyk doskonale wykorzystujący największą słabość polskiego rynku komunikacyjnego - oparcie decyzji klienta na wyborze multiagenta – pisze Marcin Broda, Redaktor Naczelny Dziennika Ubezpieczeniowego w komentarzu do artykułu.

            Efektywność biznesowa działań reklamowych Proama została również doceniona przez najlepszych marketingowych ekspertów – ubezpieczyciel po raz kolejny został nominowany do nagrody Effie, której głównym kryterium oceny jest właśnie efektywność.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"