Producent prezerwatyw wybrał TVN

Unimil sponsorem "Kasi i Tomka"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W sobotę, 29 listopada, rozpoczęła się najintensywniejsza część kampanii sponsorskiej prowadzonej przez Unimil S.A. na antenie TVN.

Największy w Polsce producent prezerwatyw "unimila" telewidzom serial "Kasia i Tomek" już od początku miesiąca. Przy kolejnych odcinkach serialu oraz ich zwiastunach emitowane są billboardy sponsorskie zrealizowane ściśle w konwencji "Kasi i Tomka".

"Analiza wyników badań telemetrycznych dowiodła, że grupa wielbicieli serialu jest niemal tożsama z grupą docelową naszych prezerwatyw z linii "Special Collection" - tłumaczy Grzegorz Winogradski, prezes Unimil S.A. "W tej sytuacji uznaliśmy za zasadne przeprowadzenie kampanii sponsorskiej precyzyjnie dedykowanej serialowi i wykorzystującej jak największą liczbę nośników z serialem związanych."

Od dnia 29 listopada klasyczne billboardy sponsorskie wsparte są spotami specjalnej sondy sms-owej, poświęconej bohaterom serialu i ich "miłości na maksa". Tematyka sondy jest nieprzypadkowa, bowiem produktem promowanym w kampanii są prezerwatywy "Max Love" ze wspomnianej już linii "Special Collection". Korzystając ze stron teletekstowych TVN oraz stron internetowych serialu widzowie będą też mieli możliwość wzięcia udziału w sponsorowanym przez Unimil czacie zrealizowanym w technologii sms.

Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest specjalizująca się w sponsoringu telewizyjnym agencja MTR Media. Jej współwłaściciel, Tomek Konopka, podkreśla fakt wykorzystania w kampanii tak wielu metod komunikacji z targetem - "naszym zdaniem istotą sponsoringu telewizyjnego jest budowa emocjonalnej więzi między widzami programu a jego sponsorem, dlatego tak ważnym jest wykorzystanie wszelkich środków pozwalających nie tylko dotrzeć z komunikatem do telewidzów ale także wywołać pewnego rodzaju interakcję między obiema stronami przekazu".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online