Program “Cofnij zegar” oglądało 1,2 mln widzów

Nadawany w niedzielne popołudnia program “Cofnij zegar” śledziło na antenie TVN 1,2 mln widzów, co przełożyło się na trzecie miejsce stacji w rynku. Format może powrócić do ramówki na początku przyszłego roku.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średni udział TVN w czasie emisji “Cofnij zegar” (niedziele 17.30, raz o 16.35) w grupie 4+ wynióśł 10,44 proc., mniej niż osiągały wtedy: liderująca rynkowi TVP 1 (miała 28,90 proc. udziału i emitowała “Ojca Mateusza”) oraz TVP 2 (14,54 proc.; programy kabaretowe), ale lepiej od Polsatu (9,43 proc.; powtórki “Szpilek na Giewoncie” i “Hotelu 52”).

Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 udział TVN uplasował się na poziomie 15,04 proc. i był wyższy niż udziały Dwójki i Polsatu. Kanał przegrał tylko z Jedynką (21,81 proc.) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

W analogicznym okresie ub.r. TVN miał w paśmie “Cofnij zegar” nieco więcej oglądających (1,35 mln), minimalnie wyższy udział w grupie wszystkich widzów (10,50 proc.), ale niższy w grupie 16-49 (13,81 proc.).

Przychody z reklam emitowanych wokół formatu wyniosły 6,8 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Program śledziły głównie kobiety, widzowie między 25. a 44. rokiem życia oraz między 55. a 59., a także mieszkańcy miast.

“Cofnij zegar” to program w którym dietetyk dr Anna Senderska i trener Dariusz Rycaj biorą pod lupę nie do końca zdrowy styl życia uczestnika, a następnie modyfikują jego przyzwyczajenia tak, aby żył on zdrowiej i czuł się lepiej. Show powstał na licencji brytyjskiego formatu „Turn back your body clock”.

- Jesienią nie będzie nowej serii programu “Cofnij zegar”, ale nie wykluczamy, że powróci on na początku 2012 roku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.

Widownia “Cofnij zegar” odcinek po odcinku

Oglądalność show na tle konkurencji

Profil widowni programu

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele