Programy lojalnościowe nie zachęcają prawie połowy Polaków

Prawie połowa Polaków twierdzi, że nic nie jest w stanie zachęcić ich do brania udziału w konsumenckich programach lojalnościowych – wynika z badania PBS DGA.

km
km
Udostępnij artykuł:

Do najpopularniejszych sposobów sprawiających, że Polacy chętniej angażowaliby się w programy lojalnościowe, należą możliwość wymiany zebranych punktów na pieniądze (21 proc.), otrzymanie natychmiastowego rabatu (18 proc.) lub nagrody rzeczowej (16 proc.).

Badanie wykazało także, że im starsza grupa docelowa tym trudniej ją przekonać do udziału w programie lojalnościowym..

grafika

Zestawienie rodzajów programów lojalnościowych z wiekiem respondentów pokazuje, że każda grupa wiekowa badanych Polaków cechuje się charakterystyczną kombinacją odbioru programów lojalnościowych. Najbardziej zainteresowani uczestnictwem w programach lojalnościowych są osoby z grup wiekowych 18-24 i 25-39 lat. Najmłodsi badani wybierają nagrody rzeczowe. Wkroczenie w dorosłość oznacza chęć otrzymywania głównie korzyści związanych z zakupami (pieniądze na kolejne zakupy) i natychmiastowej zniżki. Po przekroczeniu 18. roku życia pieniądze na kolejne zakupy lubią już wszystkie kolejne grupy wiekowe.

grafika

Badanie zostało przeprowadzone przez PBS DGA na zlecenie On Board PR ECCO Network pod koniec lutego br., na reprezentatywnej, losowej próbie n=1078 Polaków w wieku 15 lat i więcej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online