Czas motywem przewodnim kampanii świątecznej Providenta

Wystartowała świąteczna odsłona kampanii Provident Polska pod hasłem „Mam czas”. Najnowsza reklama podkreśla, że najcenniejszym prezentem, który możemy podarować bliskim, jest wspólnie spędzony czas.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Czas motywem przewodnim kampanii świątecznej Providenta

Bohaterowie drugiej odsłony kampanii reklamowej „Mam czas” znajdują  chwilę dla siebie nawzajem – czy to przy pieczeniu aromatycznych pierników, robieniu łańcucha choinkowego, czy strojeniu choinki. Stało się to możliwe za sprawą przydatnego pomocnika domowego, czyli robota sprzątającego, kupionego dzięki pożyczce w Providencie.

Działania w ramach kampanii reklamowej Provident Polska objęły telewizję i internet oraz potrwają do 25 grudnia 2023 r.

Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się Agencja MullenLowe Warsaw, za zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada dom mediowy OMD, natomiast aktywności w internecie zaplanowane i zakupione zostały przez Sales & More. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Konqubinat.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"