Provident zachęca do podarowania swego czasu najbliższym

Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała kolejną odsłonę kampanii firmy pożyczkowej Provident z nowym hasłem „Mam czas”. W nowej kampanii Provident chce pokazać, że najważniejszym elementem w realizacji planów jest czas spędzony z najbliższymi.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Provident zachęca do podarowania swego czasu najbliższym

Dotychczasowe hasło kampanii „Mam plan” ewoluuje w kierunku bliższym konsumentowi - „Mam czas”, a bohaterowie spotów – przeznaczając pożyczkę na wyposażenie domu czy nowe gadżety, zyskują wspólne chwile z bliskimi.

Kampania zaczęła się 8 listopada br. Działania reklamowe obejmują telewizję (Polsat i TVP1, TVP2 oraz liczne stacje tematyczne) oraz działania w internecie.   

Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw, za planowanie i zakup czasu antenowego TV odpowiada dom mediowy OMD, natomiast aktywności w internecie zaplanowane i zakupione zostały przez Sales & More. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet reżyserski Konqubinat. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"