Ania Gotuje przed Smakerem i Kwestią Smaku, w dół Smakosze

Najpopularniejszą witryną kulinarną pozostaje blog AniaGotuje.pl, ma wyższą odwiedzalność niż Smaker.pl i KwestiaSmaku.com. Duży spadek wyników zanotowały Smakosze.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ania Gotuje przed Smakerem i Kwestią Smaku, w dół Smakosze

Według wyników badania Mediapanel w sierpniu br. blog AniaGotuje.pl odwiedziło 5,98 mln internautów, każdy spędził na stronie średnio 6 minut i 35 sekund. Witryna zanotowała 10,15 proc. zasięgu.

AniaGotuje.pl jest zdecydowanym liderem we wszystkich tych statystykach, zajmujące kolejne pozycje Smaker (Grupa Polsat-Interia) i blog KwestiaSmaku.com miały prawie 2 mln użytkowników mniej. Smaker zanotował 4,29 mln odwiedzających, 14,48 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 40 sekund średniego czasu korzystania, a KwestiaSmaku.com - 4,2 mln użytkowników, 14,17 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 32 sekundy przeciętnego czasu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wp-pl-przed-onetem-facebook-wyprzedzil-allegro-mediapanel-z-sierpnia,7169775891150465a ##

Gotujmy.pl (Burda Media Polska) przyciągnęło 3,62 mln internautów, każdego średnio na 2 minuty i 51 sekund. Pysznosci.pl (Mediapop) zanotowały 3,53 mln użytkowników oraz 2 minuty i 26 sekund przeciętnego czasu korzystania, Haps.pl (Agora) - 3,3 mln internautów oraz 3 minuty i 19 sekund średniego czasu korzystania, a Przyslijprzepis.pl - 3,27 mln użytkowników oraz 4 minuty i 25 sekund średniego czasu.

Smakosze.pl (Iberion) odwiedziło 3,16 mln internautów, każdy spędził na stronie przeciętnie 2 minuty i 27 sekund. Serwis „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) to jedyny portal horyzontalny obecny w rankingu ze swoją sekcją kulinarną - zanotowała ona 2,34 mln użytkowników oraz 3 minuty i 7 sekund średniego czasu korzystania.

Natomiast witryna Doradcasmaku.pl promującą produkty firmy Prymat przyciągnęła 2,33 mln internautów, każdego przeciętnie na minutę i 39 sekund.

grafika

W porównaniu z lipcem AniaGotuje.pl zyskała 312 tys. użytkowników (5,5 proc.) i 48 sekund średniego czasu korzystania (13,8 proc.), a Smaker - 427,4 tys. internautów (11 proc.) i 12 sekund przeciętnego czasu (4,5 proc.).

Na KwestiaSmaku.com liczba odwiedzających zwiększyła się o 160 tys. (4 proc.), na Gotujmy.pl - o 568,1 tys. (18,6 proc.), a na Pysznosci.pl - o 254,5 tys. (7,8 proc.). Przy czym przeciętny czas korzystania z tej pierwszej witryny zmalał o minutę i 28 sekund (29,3 proc.), z drugiej - o 22 sekundy (11,4 proc.), a z trzeciej - o 14 sekund (8,7 proc.).

Przyslijprzepis.pl zyskał 907,4 tys. użytkowników (38,3 proc.), natomiast średni czas spędzony przez każdego zmalał o 51 sekund (16,4 proc.). Natomiast Smakosze.pl zanotowały spadek o 595,7 tys. internautów (15,8 proc.) oraz minutę i 48 sekund przeciętnego czasu korzystania (42,3 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online