Reklamy pokazują różne osoby opowiadające o przepisach ich mam na dania tradycyjnej polskiej kuchni. W kampanii są też prezentowane artykuły żywnościowe do ich przygotowania wraz z informacją, że są one obecnie dostępne w sklepach Biedronki w promocyjnych cenach.
Na potrzeby kampanii firma zaprosiła klientów do konkursu na tradycyjne przepisy kulinarne, pamiętane z dzieciństwa. Nadesłane receptury, ocenione i uzupełnione przez jury, z udziałem m.in. Jakuba Kuronia, znalazły się w folderze „Przepisy naszych mam”.
Reklamowana oferta będzie obowiązywać przez najbliższe dwa tygodnie lub do wyczerpania zapasów.
Kampania reklamowa obejmuje m.in. telewizję, internet (reklamy i zakładka z przepisami mam na stronie Biedronka.pl) oraz same sklepy Biedronka.

Kreacją reklam zajęła się agencja Duda Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.











