Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w lipcu 2013 roku wyniosła 393 236 egz. i w porównaniu do lipca 2012 roku była niższa o 12,25 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 18,89 proc. do 362 687 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął odświeżony w lipcu ub.r. dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który wcześniej był miesięcznikiem. W lipcu 2013 roku sprzedawał się on średnio w liczbie 208 470 egz. W stosunku do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego wynik spadł najbardziej w zestawieniu, bowiem aż o 49,32 proc. Wówczas pierwsze dwa wydania dwutygodnika sprzedawane były jednak w promocyjnej cenie 1 zł, a tytuł wsparto dużą kampanią promocyjną (więcej na ten temat).

Dla porównania, ostatni numer miesięcznika „Naj Magazyn”, który ukazał się w czerwcu ub.r. zanotował sprzedaż na poziomie 53 215 egz. Tytuł kosztował wtedy 2,69 zł.
Ostatnie miejsce zajęła „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 193 318 egz., po spadku o 29,09 proc.
W lipcu 2013 roku w porównaniu do czerwca 2013 roku wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla pań zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała „Tina” - było to 38,69 proc.











