'Przymierz się do jesiennych kolekcji' w kampanii Galerii Malta

Pod hasłem "Przymierz się do jesiennych kolekcji" rusza kampaniareklamowa centrum Galeria Malta. Akcja obejmuje radio, internet ioutdoor.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania podpoznańskiego centrumhandlowo-rozrywkowego Galeria Malta reklamujedostępne w nim jesienne kolekcje ubrań. Przekaz pod hasłem"Przymierz się do jesiennych kolekcji" stanowi kolejny etap akcji"I love Malta". Kampania jest skierowana do osób w wieku 15-45 latmieszkających w Poznaniu i okolicach.

Akcja jest prowadzona w radiu (Radio Eska i Radio ZłotePrzeboje), internecie (serwisy lokalne, np. Epoznań i Gazeta.pl /Co jest Grane Poznań, a także strony lifestylowe i związane z modą,m.in.: Trendz.pl i Groszki.pl) oraz na outdoorze (nośniki wPoznaniu). Kreację kampanii - zaplanowanej do 15 października -przygotowała agencja reklamowa San Markos,natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy ValueMedia (radio i internet) oraz firma Neinver we własnymzakresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji