Publicis Groupe z nowym programem akceleracyjnym dla startup'ów

Publicis Groupe uruchomiło w ramach departamentu Business Transformation program akceleracyjny . Ma on pomóc startupom w skalowaniu ich rozwiązań, wśród klientów grupy. Na czele zespołu stanęła Marta Zuska, która dotychczas odpowiadała za partnerstwa biznesowe w strukturach Commerce w Publicis Groupe.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Publicis Groupe z nowym programem akceleracyjnym dla startup'ów

W ramach programu NextTechNow wybrane startupy, wspólnie z ekspertami Publicis Groupe, stworzą modele współpracy, dopracowują rozwiązania oraz zaimplemenują je u wybranych klientów. Wykreowana w ten sposób oferta będzie skalowana zarówno lokalnie, jak również w regionalnych strukturach Grupy Publicis.

Do współpracy i programu akceleracyjnego NextTechNow zaproszone zostaną startupy zajmujące się nowymi technologiami i tworzeniem innowacyjnych doświadczeń komunikacyjnych, w sprzedaży detalicznej, w tym digital commerce i obsłudze klienta, ze szczególnym naciskiem na takie obszary jak: MarTech i AdTech, Gaming, Commerce, Data, AR, VR.

- Rozwiązania technologiczne oraz startupy, którym pomożemy się rozwijać poprzez akcelerację, mają gwarancję wejścia do naszej stałej oferty produktowej. Dla startupów jesteśmy rzetelnym partnerem biznesowym z szerokim wachlarzem wiedzy eksperckiej i bezpośrednimi relacji biznesowymi w różnych wertykałach rynkowych. Poprzez współpracę partnerską z nasza Grupą, startupy mają gwarancję możliwości skalowania i rozwoju, wzmacniając swoją rozpoznawalność - mówi Marta Zuska, która objęła stanowisko head of NextTechNow w Publicis Groupe Polska. 

Partnerem w procesie rekrutacji startupów do pierwszej, tegorocznej edycji programu NextTechNow jest firma ReaktorX, która od wielu lat wspiera startupy w rozwoju i skalowaniu rozwiązań.

Zespół rozwijający NextTechNow w Publicis Groupe, oprócz Marty Zuskiej i Krzysztofa Sobieszka, tworzą Beata Szcześniak, dyrektor generalna agencji mediowej Spark Foundry, Małgorzata Hejka, dyrektor ds. strategii i innowacji w Spark Foundry oraz Ewa Zakrzewska, liderka ds. innowacji i ciekawości w Publicis Groupe Polska. Ponadto w zespole NextTechNow znajdują się na stałe wytypowani eksperci ze struktur Publicis Groupe.

Rekrutacja do tegorocznej edycji progamu potrwa do końca maja br., a pitching day, podczas którego spośród 15 zakwalifikowanych startupów, wybranych zostanie 5, które wejdą do procesu akceleracji (warsztaty, implementacja rynkowa, i skalowanie), odbędzie się 10 czerwca br. Startupy zainteresowane współpracą moga zgłaszać się zarówno do Reaktora lub do NextTechNnow. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji