W sumie ikon jest 12 i będą się pojawiać przy artykułach wsekcji newsowej i giełdowej dziennika. Na przykład, gdy tekstdotyczyć będzie nowych inwestycji w Polsce, ma się przy nim znaleźćikona "Złap kontrakt".
Ikony to kolejna nowość w "Pulsie Biznesu", który na początkupaździernika wprowadził nowe sekcje tematyczne.
Wszystkie te zmiany promowane są kampanią, która obejmuje prasę("Forbes", "Newsweek", "Wprost", "Harvard Business Review", "WarsawBusiness Journal", "Manager Magazin", "Murator", "Dobre Wnętrze"),największe portale internetowe. Prowadzona jest też autopromocja w"Pulsie Biznesu" i na stronie Pb.pl.
Motywem reklamy prasowej jest scyzoryk-niezbędnik, a jej hasłoreklamowe brzmi: "Puls Biznesu" - praktyczny z każdej strony.Autorem projektu jest Kasper Skirgajłło-Krajewski, dyrektorartystyczny Bonnier Business Polska. Kampanię przygotowało i mediazaplanowało wydawnictwo we własnym zakresie.












