Allegro Delivery to partnerska sieć dostaw, która łączy niezależnych operatorów logistycznych – takich jak Orlen Paczka, DHL eCommerce Polska czy Allegro One, dzięki czemu klienci platformy mają do dyspozycji aż 45 tysięcy punktów odbioru w całej Polsce.
Kampania redefiniuje pojęcie "wspólnego celu" w marketingu e-commerce. Koncentruje się na informowaniu o wspólnych wartościach: wygodzie, elastyczności i wolności wyboru. W centrum narracji znajduje się klient.

– Naszą kampanią chcieliśmy pokazać, że Allegro Delivery to przede wszystkim spójne doświadczenie i wygodę, niezależnie od tego, z usług którego partnera korzysta klient ani który automat paczkowy ma najbliżej – mówi Joanna Kiljan, manager Allegro Delivery customer growth & communication.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Jak wygodna dostawa, to Allegro Delivery
Za kreację odpowiada DDB Warszawa, produkcję zrealizowało Moon Film, a planowanie i zakup mediów prowadzi Starcom oraz wewnętrzny dział digital i content marketingu. Kampania obejmuje kanały ATL, digital, social media i własne zasoby platformy.











