Pysio walczy z cukrem w internecie (wideo)

W internecie trwa kampania reklamowa napoju Pysio, która informujeo braku dodatkowego cukru w tym produkcie. W akcji wykorzystywanyjest animowany spot utrzymany w konwencji bajki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona w internecie kampania reklamowa napoju Pysio obrazowopokazuje, że nie zawiera on dodatku cukru. Akcja jest skierowana dodzieci i ich matek, dlatego wykorzystywany w niej spot nawiązuje dokonwencji bajki. W animowanym filmiku smok symbolizujący markęPysio razem z dziećmi w walce na owoce pokonuje cukrową armię.

Akcja pod hasłem "Każdy Pysio bez wyjątku bez dodatku cukru" od 4marca prowadzona jest w internecie, obejmując serwisy skierowane dokobiet (m.in. kobieta.gazeta.pl, obcasy.pl) i dzieci (m.in.dzieci.wp.pl), komunikatory (m.in. Gadu-Gadu), wyszukiwarki (m.in.Google) oraz mailing.

Kreację kampanii przygotowały agencje Red8 i Venti, natomiastzakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"