PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
W kwietniu radio i telewizja mogą stracić do 30 proc. przychodów reklamowych, a inne media offline nawet 50 proc.
Organizacja muzyków apeluje do stacji radiowych o częstsze granie polskiej muzyki. „Rezerwy artystów są bardzo niskie”
Paweł Sito założył radio internetowe RadioSpacja.pl. Wśród prezenterów Novika, Mateusz Hładki i Marzena Chełminiak
KBR: stabilna słuchalność radia, pomimo pandemii i zmiany zwyczajów Polaków
Polska reklama w 2019 roku wzrosła do 10 mld zł. Przez koronawirusa grozi „czerwone zero” (raport)
Posłowie chcą wprowadzić trzeci sygnał dla karetek i wozów strażackich. Kierowca usłyszy go przez radio
Reklama 2019: telewizja i kina z najwyższym wzrostem. Aflofarm liderem wydatków, Biedronka i Media Expert mocno w górę (Top10)
Reklama 2019: telewizja i kina z najwyższym wzrostem. Aflofarm liderem wydatków, Biedronka i Media Expert mocno w górę (Top10)
Kazimierz Gródek: Bawi mnie nadmierna egzaltacja mediami
Kazimierz Gródek: Bawi mnie nadmierna egzaltacja mediami
Robert Mazurek i Wiki Gabor w miniserialu „Radio, kamera, akcja!” RMF FM w TVP1
Reklamy w pakiecie radiowym Agory od stycznia droższe o ponad 6 proc.
Startuje ogólnopolskie radio Bezpieczna Podróż dla osób wykluczonych. Redaktorem naczelnym Paweł Sieger
Zenith: globalne wydatki na reklamy wzrosną o 4,3 proc., a ceny mediów - o 6,1 proc.
Zenith: globalne wydatki na reklamy wzrosną o 4,3 proc., a ceny mediów - o 6,1 proc.
Greta Thunberg będzie wydawcą świątecznego wydania „Today” w BBC Radio 4
Tylko radiowa Jedynka ze spadkiem wpływów reklamowych, RMF FM zwiększa przewagę nad Radiem ZET (Top10)
Tylko radiowa Jedynka ze spadkiem wpływów reklamowych, RMF FM zwiększa przewagę nad Radiem ZET (Top10)
Radio RMF FM z serwisem na 30-lecie działalności
Radio RMF FM z serwisem na 30-lecie działalności
Grupa Radiowa Agory nastawia się na kampanie programatyczne
Grupa Radiowa Agory nastawia się na kampanie programatyczne
Rosną przychody spółki Multimedia, ale zysk nadawcy RMF Maxxx spadł do 4,2 mln zł
Polacy nie wierzą w dobre intencje mediów, co trzeci nie ufa mediom publicznym
Polacy nie wierzą w dobre intencje mediów, co trzeci nie ufa mediom publicznym
Radio France szykuje zwolnienia. 390 pracowników z wypowiedzeniami
Podcasty coraz atrakcyjniejsze dla amerykańskich reklamodawców. Ponad 678 mln dolarów nakładów w 2019 roku
Radio budzi w Europejczykach największe zaufanie. Social media najmniej wiarygodne
KRRiT ogłosiła konkursy na dwie częstotliwości w Szczecinie
RMF FM w I kwartale br. zarobiło na reklamach ponad dwa razy tyle co Radio ZET (Top10)
Państwowe spółki wydały w ub.r. na reklamy miliard zł. Ponad połowa trafiła do telewizji
Państwowe spółki wydały w ub.r. na reklamy miliard zł. Ponad połowa trafiła do telewizji
Fabryka Komunikacji Społecznej szuka domu mediowego do kampanii dla resortu zdrowia
Fabryka Komunikacji Społecznej szuka domu mediowego do kampanii dla resortu zdrowia
Natur Produkt Zdrovit zwiększył wydatki reklamowe o 39 proc., w dół Aflofarm i Polpharma
Natur Produkt Zdrovit zwiększył wydatki reklamowe o 39 proc., w dół Aflofarm i Polpharma
RMF FM liderem wpływów z reklam w 2018 r. " Radio jest w znakomitej kondycji, rosną ceny reklam"
Rynek radiowy: podsumowanie 2018 roku, trendy na 2019
Wpływy reklamowe Jedynki i Trójki wzrosły bardziej niż RMF FM i Radia Zet (top10)
Ponad 76 mld dolarów na reklamę mobilną w USA. W 2022 roku mobile 2 razy większy niż telewizja
Media newsowe w USA ze spadkami odbiorców, najbardziej na minusie lokalne stacje TV
Nielsen wprowadza narzędzie Local Nielsen Media Impact
Nielsen wprowadza narzędzie Local Nielsen Media Impact