Spot promujący letnią ramówkę stacji pojawia się w telewizyjnych kanałach tematycznych i internecie w wersjach 20 i 15 sekundowych. - Chcieliśmy pokazać DNA marki Eska, które wyraża się w pozytywnej energii przenoszonej za pośrednictwem muzyki - komentuje Andrzej Descours, brand manager Radia Eska.
W spocie wykorzystano utwór sanah „Invisible Dress (Maro Music x Skytech Remix)”.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii odpowiada dział promocji Radia Eska. Producentem reklamy jest ZPR Media.
Dwa, a nie trzy bloki reklamowe na godzinę
Obowiązująca do końca sierpnia wakacyjna ramówka Radia Eska opiera się na większej ilości muzyki w programie. - W wakacje stawiamy na nasz znak rozpoznawczy: starannie wyselekcjonowane, najbardziej aktualne Hity Na Czasie - informuje Olgierd Wojtkowiak, dyrektor programowy & muzyczny Radia ESKA - W paśmie dziennym oferujemy świetnie ułożone muzyczne sety składające się z kilkunastu hitów granych bez przerywania blokiem reklamowym - dodaje.
Wakacyjną ofertę programową sieci uzupełniają najważniejsze wiadomości o poranku oraz całodniowe raporty o lokalnej pogodzie, utrudnieniach w ruchu i wakacyjnych imprezach w mieście. Stacja przygotowała dla swoich słuchaczy również liczne konkursy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-muzyczne-maj-2021-polo-tv-eska-tv-liderzy,7170164497176193a ##











