RMF FM zarobiło 25 399 820 zł wobec 25 508 860 zł w analogicznym okresie 2006 roku – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 24 430 955 zł (ponad 6 milionów zł więcej niż w ubiegłym roku).
Na trzecim miejscu radiowa Trójka a dopiero na szóstym uplasowała się "Jedynka", mimo wzrostu wpływów reklamowych.
Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej zarobiła Eska Wrocław - wzrost z 1,77 mln zł do 2,76 mln zł.
Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w styczniu 2007 roku 102 339 350 zł wobec 79 897 843 zł w 2006 roku.
bez autopromocji Rok / MiesiącI.2007TOP MediumWpływy [zł]Razem: Radio102 339 350 złRMF FM25 399 820 złZET24 430 955 złPR 32 887 868 złESKA Wrocław2 759 362 złESKA Warszawa2 710 720 złPR 12 582 660 złESKA Poznań2 408 874 złHIT FM (ESKA Trójmiasto)2 156 644 złESKA Łódź1 953 174 złESKA Katowice (Śląsk)1 816 548 zł

bez autopromocji Rok / MiesiącI.2006TOP MediumWpływy [zł]Razem: Radio79 897 843 złRMF FM25 508 860 złZET17 956 430 złPR 33 334 480 złPR 12 400 920 złESKA Warszawa2 144 776 złESKA Wrocław1 776 792 złESKA Poznań1 653 964 złESKA Łódź1 425 698 złHIT FM (ESKA Trójmiasto)1 372 376 złESKA Katowice (Śląsk)1 226 656 zł
dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor











