W ramach akcji recepcja Radia ZET została zmieniona w strefę kibica z piłkarską murawą, a bramki przed wejściem przypominają bramki piłkarskie. Piłkarskimi zdjęciami oklejone zostały także windy: są na nich Tomasz Florkiewicz z „Dzień dobry bardzo” i Damian Michałowski z „Uważam ZET”.
Pracownicy radia i goście oczekujący w recepcji mogą grać na konsolach Xbox w grę FIFA 2015, a także korzystać ze stołów do piłkarzyków. Nadawca planuje także firmowe oglądanie piłkarskich spotkań EURO 2016.
Radio ZET wystartowało z akcją antenową „Polska Reprezentacja Kibiców” i kompletuje skład kibiców, którzy pojadą na Euro 2016 do Francji kibicować biało-czerwonym. Stacja rozdaje też flagi na stacjach paliw Orlen. Florkiewicz i Michałowski rywalizują na antenie o miano kapitana „Polskiej Reprezentacji Kibiców”.

Z danych Radio Track wynika, że w okresie luty-kwiecień br. udział Radia ZET w rynku radiowym wyniósł 13,6 proc.











