„Radosny dźwięk podróży” reklamuje platformę Fru

3 czerwca wystartowała letnia, globalna kampania promująca Fru, platformę internetową do rezerwacji biletów lotniczych

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Radosny dźwięk podróży” reklamuje platformę Fru

Kampania opiera się na 30-sekundowym spocie emitowanym na YouTube. Działania promocyjne prowadzone są także w mediach społecznościowych (na kanałach własnych marki na Facebooku, Instagramie oraz TikToku). Do kampanii zostali zaangażowani również influencerzy, na których kanałach będą cyklicznie pojawiać się materiały wideo promujące kampanię, a przy okazji inspirujące do wakacyjnych podróży z Fru.pl.

 W tle pobrzmiewa klasyk z Italii „Sarà perché ti amo” zespołu Ricchi e Poveri.

Hasło „FRU UUU UUU – Radosny dźwięk podróży” zachęca, by spełnić marzenie o idealnym urlopie, zarezerwować bilety na Fru.pl i wyruszyć w wakacyjną podróż.

Kampania potrwa do 31 sierpnia. Za koncept kreatywny odpowiada agencja strategiczno-kreatywna OS3, a zakupem mediów zajął się wewnętrzny zespół Fru.pl

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"