Rafał Brożyna i Krystian Marczak w zespole trenerów HIL

Do zespołu trenerów i konsultantów HILLWAY dołączyli kolejni uznani praktycy biznesu od wielu lat związani z branżą call/contact center: Rafał Brożyna – obecnie Przewodniczący Jury Konkursu Telemarketer Roku i Krystian Marczak Dyrektor Operacyjny Idea Call Center.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

,,

Od początku działalności obserwujemy duże zainteresowanie szkoleniami w branży call center i telemarketingu, w związku z tym jest to nasza mała specjalizacja, którą cały czas dynamicznie rozwijamy. Możemy powiedzieć, iż w obszarze telemarketingu udało nam się stworzyć taki zespół ekspertów, jakiego nie ma żadna inna firma szkoleniowa w Polsce. W ramach poszczególnych centrów kompetencyjnych tworzymy cały czas nowe rozwiązania, które pozwalają naszym Klientom odnosić sukcesy. Potwierdzają to referencje i stała współpraca z największymi firmami, organizacjami w Polsce. Nie byłoby takich efektów, gdyby nie zespół świetnych ekspertów - praktyków biznesu, który cały czas rozwijamy.

” – mówi Marzena Sawicka, Dyrektor Zarządzający HILLWAY.

Rafał Brożyna to ekspert w zakresie szkoleń call center. Wieloletni praktyk branży call center i sprzedaży. Przewodniczący Jury Konkursu Telemarketer Roku. Absolwent Wydziału Ekonomii (specjalizacja marketing) na Politechnice Koszalińskiej oraz „Podyplomowych studiów Szkolenia i Rozwoju” na Akademii im. L. Koźmińskiego. Realizował wiele projektów szkoleniowych zarówno

w organizacjach, w których pracował jako Trener, jak i komercyjnie dla biznesu. Swoje doświadczenie zdobywał na stanowiskach Key Account Manager i Marketing Manager w firmie WiedzaNet oraz

przez 7 lat w największych w Polsce outsourcingowych call center jako Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji w Arteria S.A., Kierownik Działu Szkoleń i jakości w Call Center Poland S.A. i Contact Point sp. z o.o., gdzie zajmował się m.in. tworzeniem i zarządzaniem działami szkoleń i jakości, prowadzeniem coachingów, szkoleń i monitoringów pracowników wielu projektów dla Klientów z różnych branż.

W zakresie jego pracy było m.in. diagnoza, przygotowanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu rozwoju kompetencji miękkich (menedżerskich) pracowników średniego i wyższego szczebla firm; szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji sprzedażowych dla Konsultantów, Liderów, Kierowników Projektów; zarządzanie procesem przygotowania pracowników do pracy i wszelkimi działaniami szkoleniowo - jakościowymi w Platformie Call Center oraz zbudowanie i zarządzanie zespołem kilkunastu Trenerów w pięciu lokalizacjach na terenie kraju.

Rafał Brożyna od 14 lat prowadzi szkolenia w obszarach sprzedaż bezpośrednia, telemarketing, call center; z zakresu szkoleń marketingowo – sprzedażowych (zarządzanie zespołem, techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, skuteczny telemarketing, zasady efektywnej prezentacji) i umiejętności interpersonalnych (skuteczne przywództwo, komunikacja interpersonalna, autoprezentacja).

Krystian Marczak, obecnie Dyrektor Operacyjny Idea Call Center HR z branżą call center związany jest od 2006 roku. Ukończył wydział Politologii o specjalizacji: Komunikacja Społeczna i PR. Doświadczenie w Obsłudze Klienta i Sprzedaży zdobywał w miedzy innymi w największych outsourcingowych call center: Call Center Poland oraz w Voice Contact Center.

Zaczynał od stanowiska Konsultanta Telefonicznego. Przez 6 lat pracy w branży Obsługi Klienta i Sprzedaży awansował na stanowiska: Team Lidera, Trenera ds. Jakości, Specjalisty ds. Szkoleń i Rekrutacji, Koordynatora Zespołu Call Center, Koordynatora Zespołu Telesprzedaży. Prowadził projekty dla Klientów z różnych branż: Telekomunikacyjna (Telesprzedaż, ankiety, Windykacja), Wydawnicza (Telesprzedaż); Finansowa (Telesprzedaż ubezpieczeń, kart kredytowych), Badania CATI (Mystery Client), Motoryzacyjna (Telesprzedaż); Budowlana (Umawianie spotkań handlowych); Media (Telesprzedaż); Szkoleniowa (Telesprzedaż); FMCG (Telesprzedaż); Energetyczna (Telesprzedaż); Informatyczna (Telesprzedaż).

Jako Koordynator poszczególnych projektów zdobył wielu prestiżowych nagród i wyróżnień w różnych kategoriach w branży wydawniczej, telekomunikacyjnej, windykacyjnej m.in. I miejsce za "Dosprzedaż Usług Telekomunikacyjnych Netia 2010 r." oraz Główna nagroda GOLDEN ARROW 2011 r. w kategorii telemarketing, tytuł pracy "Windykacja należności". Krystian to osoba bardzo kreatywna, nastawiona na ciągły rozwój i zdobywanie nowych doświadczeń, a w sprzedaży i pokonywaniu obiekcji klientów to jedna z najcenniejszych cech.

***

HILLWAY Training & Consulting to firma specjalizująca się w doradztwie dla firm i szkoleniach biznesowych w dziedzinie przywództwa, zarządzania, efektywności organizacyjnej, budowania relacji z klientami, podnoszeniu kompetencji pracowników oraz poprawie efektywności sprzedaży i obsługi klienta w kanałach bezpośrednim i telefonicznym (w tym call/contact center). HILLWAY świadczy również usługi w zakresie badań w obszarze HR i customer care ( Mystery Call) oraz outsourcingu personalnego (rekrutacja i selekcja, temp services, interim management).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"