Rafał Lampasiak szefem strategii w Grupie MullenLowe

Z początkiem listopada Rafał Lampasiak został szefem działu strategii w Grupie MullenLowe, do której należą agencja reklamowa MullenLowe Warsaw i dom mediowy MullenLowe MediaHub.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

MullenLowe integruje działy strategii agencji reklamowych i mediowych. Na ich czele stanie Rafał Lampasiak jako strategy director całej grupy MullenLowe. W wyniku integracji w jednym miejscu ma powstać multidyscyplinarny, ośmioosobowy zespół strategii.

Jak podano w komunikacie "celem połączenia jest oferowanie kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych, digitalowych i mediowych ze szczególnym naciskiem na analitykę i business intelligence, integrację i automatyzację danych, technologię oraz badania".

Rafał Lampasiak w MullenLowe MediaHub pracuje od lutego br.

Wcześniej pracował w agencji Scholz&Friends, przedtem był związany z agencjami Walk, Havas Worldwide Warsaw, 180 HeartBeats i TBWA.

Jakub Zieliński: z MullenLowe MediaHub do The Dots Connected

Ma ona współpracować z MediaHub w zakresie danych i business intelligence.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"