PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
62 procent Polaków korzysta ze smartfonów, 53 procent globalnych wydatków na reklamę w segmencie mobile
62 procent Polaków korzysta ze smartfonów, 53 procent globalnych wydatków na reklamę w segmencie mobile
Polacy narzekają na brak zainteresowania obsługi i brud w restauracjach
Polacy narzekają na brak zainteresowania obsługi i brud w restauracjach
Jedna piąta polskich internautów nie czyta książek, Lubimyczytac.pl najpopularniejszym serwisem czytelniczym
W rodzinach o zakupach najczęściej decydują matki
Polskie firmy wydają niecałe 5 proc. budżetu na rozwój digitalu, choć prawie połowa wierzy, że to trafna inwestycja
Polskie firmy wydają niecałe 5 proc. budżetu na rozwój digitalu, choć prawie połowa wierzy, że to trafna inwestycja
USA, Chiny i Niemcy najbardziej wartościowymi krajowymi markami na świecie, Polska na 23. miejscu
USA, Chiny i Niemcy najbardziej wartościowymi krajowymi markami na świecie, Polska na 23. miejscu
Polacy przy zakupie mieszkania kierują się lokalizacją i ceną
Polacy przy zakupie mieszkania kierują się lokalizacją i ceną
Historia Bez Cenzury, AdBuster i Mówiąc Inaczej najsilniejszymi markami polskiego YouTube’a
Historia Bez Cenzury, AdBuster i Mówiąc Inaczej najsilniejszymi markami polskiego YouTube’a
Kebab najchętniej wybieranym przez Polaków posiłkiem na mieście
Kebab najchętniej wybieranym przez Polaków posiłkiem na mieście
W Europie Środkowo-Wschodniej w reklamy klikają zwykle dojrzali internauci, Polacy mieszczą się w tym trendzie
W większości dużych firm działy marketingu i PR zaangażowane w procesy sprzedażowe, ważniejsza komunikacja wewnętrzna niż media relations
W większości dużych firm działy marketingu i PR zaangażowane w procesy sprzedażowe, ważniejsza komunikacja wewnętrzna niż media relations
Obniżki najpopularniejszym rodzajem promocji, coraz większe zainteresowanie testami produktów i usług
76 proc. polskich internautów używa kilku ekranów, najpopularniejszą parą telewizor i smartfon
Onet emituje więcej reklam display niż WP, a Facebook więcej wideo niż YouTube (analiza)
Przeglądarki internetowe: Chrome i Firefox w górę w Polsce i na świecie
Co po RODO w branży reklamy? Fundacja Panoptykon zakłada trzy scenariusze
Specjalistom pracującym za granicą najlepiej żyje się w Singapurze, w Polsce lepiej niż w Japonii i Katarze
Specjalistom pracującym za granicą najlepiej żyje się w Singapurze, w Polsce lepiej niż w Japonii i Katarze
36 proc. polskich internautów obserwuje marki w social media, chcą rad i treści rozrywkowych, połowa blokuje reklamy
Niemal trzy czwarte pracowników nie widzi zagrożenia w digitalizacji rynku pracy
Niemal trzy czwarte pracowników nie widzi zagrożenia w digitalizacji rynku pracy
57,6 mld USD na systemy kognitywne i sztuczną inteligencję w 2021 r.
57,6 mld USD na systemy kognitywne i sztuczną inteligencję w 2021 r.
Apple, Google i Microsoft najcenniejszymi markami na świecie (Top 100)
Apple, Google i Microsoft najcenniejszymi markami na świecie (Top 100)
W Polsce na smartfonach najchętniej oglądane wiadomości i kabarety, na tabletach programy telewizyjne
W Polsce na smartfonach najchętniej oglądane wiadomości i kabarety, na tabletach programy telewizyjne
Większość pracujących w handlu ma do 30 lat i nie ma dzieci
Polscy internauci częściej oglądają wideo niż czytają blogi i korzystają z social media, Dropbox popularniejszy od Ubera i Twittera
Polacy w wieku do 40 lat mniej zirytowani reklamami, uważają je za źródło informacji o markach
Co trzecia firma skarży się na brak odpowiednich pracowników
Co trzecia firma skarży się na brak odpowiednich pracowników
Małysz i Lewandowski najpopularniejszymi polskimi sportowcami, najbardziej irytują Szpilka i Janowicz
Małysz i Lewandowski najpopularniejszymi polskimi sportowcami, najbardziej irytują Szpilka i Janowicz
Polacy w większości ufają mediom, informacje społeczne wiarygodniejsze niż o polityce i gospodarce
Polacy w większości ufają mediom, informacje społeczne wiarygodniejsze niż o polityce i gospodarce
54 proc. polskich internautów kupuje w sieci. Najważniejsza wygoda i dostępność, Allegro najlepiej znaną marką
54 proc. polskich internautów kupuje w sieci. Najważniejsza wygoda i dostępność, Allegro najlepiej znaną marką
Polki najczęściej czytają książki sensacyjne i kryminały, przekonują się do ebooków
Polki najczęściej czytają książki sensacyjne i kryminały, przekonują się do ebooków
Najdłużej pracują Polacy na samozatrudnieniu oraz najlepiej zarabiający
W 2021 roku polski rynek mediów i rozrywki będzie wart 11,5 miliarda dolarów