PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Co drugi Polak negatywnie o relacjach Kościoła i PiS, 70 proc. nie chce polityki podczas kazań
Co drugi Polak negatywnie o relacjach Kościoła i PiS, 70 proc. nie chce polityki podczas kazań
Facebook w Polsce ma większy zasięg proc. niż globalnie, WhatsApp, Instagram i Snapchat wyprzedziły Twittera i Netflixa
Mniej na reklamę telewizyjną w USA, bo coraz więcej widzów rezygnuje z tv na rzecz serwisów VoD
Do 2020 r. wartość polskiego rynku e-handlu wzrośnie do ponad 60 mld zł. O jego sukcesie nie przesądzają już ceny, a wygoda zakupów, dostawa i możliwość zwrotu
Do 2020 r. wartość polskiego rynku e-handlu wzrośnie do ponad 60 mld zł. O jego sukcesie nie przesądzają już ceny, a wygoda zakupów, dostawa i możliwość zwrotu
Prawie 60% Polaków uwzględnia przy wydatkach potrzeby swoich partnerów
Prawie 60% Polaków uwzględnia przy wydatkach potrzeby swoich partnerów
Netia mierzy oglądalność telewizji wśród gospodarstw domowych. „To nie konkurencja dla Nielsena, sprawdzamy przepływy widowni”
Przedstawiciele pokoleń X i Y sądzą, że sklepy online do 2030 roku wyprą tradycyjne
Popularność adblocków dalej rośnie wskutek kiepskiego poziomu reklam. „A może solidarnie blokować dostęp do treści?”
Młodzi ludzie wierzą, że dzięki znajomościom i szczęściu można znaleźć pracę
Młodzi ludzie wierzą, że dzięki znajomościom i szczęściu można znaleźć pracę
Nastroje Polaków nieznacznie gorsze w sierpniu
Nastroje Polaków nieznacznie gorsze w sierpniu
67 proc. użytkowników internetu na świecie jest inwigilowanych. Internet rzeczy ma na to coraz większy wpływ
Sprzedaż Tigera wzrosła po kryzysie wizerunkowym
Facebook, YouTube i Messenger najpopularniejszymi aplikacjami w USA
Facebook, YouTube i Messenger najpopularniejszymi aplikacjami w USA
1,3 proc. więcej na reklamy w Polsce. Mocno w górę internet i kina, nieco w dół telewizja
1,3 proc. więcej na reklamy w Polsce. Mocno w górę internet i kina, nieco w dół telewizja
Natur Produkt Zdrovit, VW Group i Polkomtel dużo więcej na reklamy, mocno w dół Orange i Unilever (TOP 10)
Młodsi użytkownicy uciekają z Facebooka do Instagrama i Snapchata
Młodsi użytkownicy uciekają z Facebooka do Instagrama i Snapchata
Każdego dnia oglądamy w internecie 40 minut wideo. Wydatki na ten segment reklamy wzrosną w tym roku na świecie o 23 proc.
Każdego dnia oglądamy w internecie 40 minut wideo. Wydatki na ten segment reklamy wzrosną w tym roku na świecie o 23 proc.
Co drugi Polak pomaga finansowo, bardziej skłonni do tego sympatycy PO i Nowoczesnej
Co drugi Polak pomaga finansowo, bardziej skłonni do tego sympatycy PO i Nowoczesnej
Nielsen otwiera dział Esports do analiz globalnego rynku e-sportowego
Nielsen otwiera dział Esports do analiz globalnego rynku e-sportowego
Spada zasięg i czas oglądania telewizji wśród młodych widzów. „Media cyfrowe są na pierwszym miejscu”
Rośnie popularność adblocków, Polacy najczęściej na świecie blokują reklamy
Rosną stawki w influencer marketingu. Brytyjski influencer za wpis na Facebooku dostaje ponad 75 tys. funtów
Sektor e-commerce zwiększa nakłady na reklamę, Bon Prix wyprzedził Grupę Allegro
Pożyczki internetowe najczęściej zaciągane na kwoty 1001-2000 zł
Pożyczki internetowe najczęściej zaciągane na kwoty 1001-2000 zł
Roczne wydatki reklamowe Procter&Gamble najniższe od 11 lat
Roczne wydatki reklamowe Procter&Gamble najniższe od 11 lat
Programy lojalnościowe coraz popularniejsze, liderem Moja Biedronka (Top 5)
Programy lojalnościowe coraz popularniejsze, liderem Moja Biedronka (Top 5)
Przeciętna polska rodzina w ciągu roku spożywa 146 kg warzyw
Banki wydają mniej w telewizji i radiu, więcej w gazetach. Liderem ING Bank Śląski (analiza)
Banki wydają mniej w telewizji i radiu, więcej w gazetach. Liderem ING Bank Śląski (analiza)
Prawie 2,5 mld osób aktywnie korzysta z social media, 3 mld w 2021 r.
Polscy szefowie firm mało aktywni w social mediach, tyko 5 proc. ma konto na Twitterze
Kierowcy coraz bardziej zadowoleni ze stacji paliw, Lotos, Statoil / Circle K i Orlen najlepiej oceniane
Kierowcy coraz bardziej zadowoleni ze stacji paliw, Lotos, Statoil / Circle K i Orlen najlepiej oceniane
Przeglądarki internetowe: Chrome zyskuje w Polsce i na świecie