PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
2 mln Polek wykluczonych cyfrowo, więcej niż na zachodzie Europy
Wojciechowska, Wellman i Błaszczykowski najatrakcyjniejszymi reklamowo gwiazdami, Lewandowski dopiero 12. (TOP25)
Spoty konkurentów obok siebie w jednym bloku reklamowym to przypadek, a nie zamierzone działania (opinie)
Użytkownicy Google i Facebooka nie pamiętają newsowych wydawców
Programy lojalnościowe: największym plusem korzyści finansowe, od kanałów cyfrowych wolimy tradycyjny plastik
Już połowa chodzących do kina kupuje bilety w internecie, zwiastuny i opinie znajomych ważniejsze od recenzji
Młodzi Polacy ambitni i przedsiębiorczy, ale niepewni finansowej przyszłości
Młodzi Polacy ambitni i przedsiębiorczy, ale niepewni finansowej przyszłości
Treści wideo kluczowe dla urządzeń VR?
Treści wideo kluczowe dla urządzeń VR?
45 proc. Polaków uważa, że osoby korzystające z opieki społecznej to lenie
45 proc. Polaków uważa, że osoby korzystające z opieki społecznej to lenie
Kraków i Gdańsk z najwyższą reputacją wśród miast wojewódzkich, najczęściej odwiedzana i rekomendowana Warszawa
Kraków i Gdańsk z najwyższą reputacją wśród miast wojewódzkich, najczęściej odwiedzana i rekomendowana Warszawa
Producenci piwa stawiają na reklamę w telewizji, największym reklamodawcą Grupa Żywiec (analiza)
52 proc. Polaków nie wierzy TVP, a 47 proc. Polskiemu Radiu, stacje prywatne bardziej wiarygodne
Frazy „sprawi, że”, „oto dlaczego” i „czy zgadniecie” najskuteczniej przyciągają do tekstów w internecie (opinie)
Młodzi kreatywni boją się wypalenia zawodowego, w pracy stawiają bardziej na rozwój niż pieniądze
Młodzi kreatywni boją się wypalenia zawodowego, w pracy stawiają bardziej na rozwój niż pieniądze
Polacy rezygnują z telewizorów. Samochód popularniejszy niż smartfon
Pensje w polskiej reklamie wzrosły o 3 proc. 13. tys. zł dla account directora, 11 tys. zł dla senior copywritera i art directora (analiza)
Pensje w polskiej reklamie wzrosły o 3 proc. 13. tys. zł dla account directora, 11 tys. zł dla senior copywritera i art directora (analiza)
Według Polaków właściciele i szefowie mediów to elita bardziej niż politycy, przedsiębiorcy i księża
Strony www, e-mail i social media - najpopularniejsze aktywności Polaków w internecie
Komunikacja wewnętrzna wg pracowników kluczem do sukcesu firmy
Komunikacja wewnętrzna wg pracowników kluczem do sukcesu firmy
Po raz pierwszy więcej użytkowników internetu mobilnego niż stacjonarnego, liderem Orange (raport)
Po raz pierwszy więcej użytkowników internetu mobilnego niż stacjonarnego, liderem Orange (raport)
Osoby powyżej 50 roku życia czują się marketingowo zaniedbane. „Potencjał lekceważony”
Osoby powyżej 50 roku życia czują się marketingowo zaniedbane. „Potencjał lekceważony”
93 proc. polskich marketerów korzysta z danych w kampaniach reklamowych. „Data-driven marketing na coraz zdrowszych fundamentach”
Doświadczenie klienta najważniejszym „polem bitwy” dla segmentu e-commerce. „Polska w branżowym mainstreamie”
Rynki środkowej i wschodniej Europy rosną w siłę w handlu detalicznym
Rynki środkowej i wschodniej Europy rosną w siłę w handlu detalicznym
Polacy dumni z wartości turystycznej swojego kraju
Polacy dumni z wartości turystycznej swojego kraju
Polacy nie chcą zakazu hodowli zwierząt futerkowych
Polacy nie chcą zakazu hodowli zwierząt futerkowych
Kawa i hot dogi najczęściej wybierane przez kierowców podczas postojów (infografika)
Pokolenie postmillenialsów nie szuka informacji i nie szanuje osób publicznych
Pokolenie postmillenialsów nie szuka informacji i nie szanuje osób publicznych
Wydatki reklamowe: Volkswagen i Natur Produkt Zdrovit mocno w górę, w dół Unilever i Orange (TOP 10)
Wydatki reklamowe: Volkswagen i Natur Produkt Zdrovit mocno w górę, w dół Unilever i Orange (TOP 10)
Firmy angażujące się w sponsoring coraz lepiej oceniane, Orlen najbardziej znanym sponsorem
Firmy angażujące się w sponsoring coraz lepiej oceniane, Orlen najbardziej znanym sponsorem
Sklepowa kawa na wynos najpopularniejsza w Żabce
Sklepowa kawa na wynos najpopularniejsza w Żabce
2 miliony Polek wykluczonych cyfrowo, 38 proc. nie ma dostępu do internetu