Nowa Tina będzie ukazywała się w formacie 230x315cm, co zdaniem wydawcy ma ułatwić lekturę i zapewnić optymalną ekspozycję prezentowanych tematów.
Okładka nowej Tiny wyróżnia się przejrzystym i czytelnym layoutem oraz flyerem z przepisami kulinarnymi - informuje Bauer.
Nowa Tina ukazywać się będzie w trzech wersjach:
bez gadżetu, w cenie promocyjnej 1 zł
z gadżetem LUX , w cenie ok. 8 zł (w numerze 21 będzie to np. film "Niemoralna propozycja" na DVD, w cenie 8,90 zł)
z gadżetem, w cenie ok. 5 zł (w numerze 21 bursztynowe serduszko, w cenie 5,90 zl)
Nakład pierwszego numeru: 650 tys. egzemplarzy Planowana sprzedaż docelowa: ok. 350 tys.
Wejście nowej Tin wsparte będzie intensywną kampanią promocyjna, obejmującą:
TV (TVP1, 2, Polsat, TVN)
radio (Zet, RMF)
tytuły wydawnictwa Bauer, w tym pisma o największych zasięgach w Polsce (Tele Tydzień, Życie na gorąco)

bilboardy na terenie 8 największych miast całej Polski
promocję w punktach sprzedaży
Do końca roku na promocję nowej Tiny wydawca przeznacza sumę ok. 10 milionów złotych.
Kreację przygotowała firma Eskadra, za zakup mediów odpowiada Mediaedge:CIA.
Badania focusowe wykazały, że "Nowa Tina" spotyka się ze 100% akceptacją Czytelniczek. Wszystkie przebadane kobiety, wśród nich również te nie czytające dotąd "Tiny", wskazały nową formułę tego czasopisma jako najbardziej atrakcyjną. Szczególną uwagę zwróciły na duży format, atrakcyjną oprawę graficzną, chwaliły też wszechstronne i kompetentne porady, przyjazną strukturę oraz przejrzystość i czytelność pisma - informuje Bauer.











