Redd's promuje swoje nowe 'zgrabne' puszki

Kampania 'Redd's. Zgrabne 330 ml' wspiera wprowadzenie nowej,smukłej puszki Redd's stworzonej specjalnie z myślą o kobietach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

"Zgrabna Redd's to pierwsza puszka typu "sleek can" (ang."sleek" - elegancki) na polskim rynku piwa. Adresatami kampanii sąmłode i nowoczesne kobiety, które śledzą trendy i nowości rynkoweoraz chętnie kupują nowe produkty. Półlitrowa puszka nie zawszeodpowiada aktywnym osobom - bywa za duża i za ciężka. Redd'sstworzył propozycję dla "zabieganych" kobiet, które w poszukiwaniumałych przyjemności w wolnej chwili sięgają po swoje ulubioneowocowe piwo" - powiedział Tomasz Kanton, Brand PR manager wKompanii Piwowarskiej.

Premierę nowego opakowania wspiera kampania reklamowa w postacidziałań ATL prowadzonych w prasie, TV i internecie oraz materiałyPOS w punktach sprzedaży.

Kampanię dla sleek can marki Redd's przygotowała agencjareklamowa Publicis, za produkcję materiałów POS odpowiada agencjaMomentum. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Za działania PR odpowiada agencja Q&A Consulting.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów