Redd's znów w telewizji

'Redd's. W twoich kolorach' - tak brzmi hasło kampanii reklamowej piwa Redd's przygotowanej.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Stworzona przez polski oddział agencji Publicis nowa kampania wizerunkowa piwa Redd’s, to kontynuacja zeszłorocznej kampanii „Redd’s. Piwo o smaku”. Jednak tym razem, akcja filmu reklamowego została osadzona w bardziej realistycznym świecie.

Akcja 30-sekundowego spotu rozgrywa się w pubie, do którego wchodzą trzy kobiety: Magda, która – jak mówi lektor - projektuje ubrania i nie boi się w nich pokazywać, Karolina, która zazwyczaj wie czego chce oraz Ewa. Po złożeniu zamówienia, kobiety podchodzą do stolika. Wtedy odzywa się Ewa: „Czy możemy poprzestawiać?” – pyta kelnera. Kelner zgadza się kiwając głową. „Ciekawe co znowu wymyślą?” – stwierdza lektor. Gdy kelner wraca niosąc trzy butelki piwa Redd’s nie wierzy własnym oczom. „Tomek, wiele już w życiu widział, ale…” – przerywa lektor. Pub zmienia się w prawdziwy ogród z trzema akwariami, w których pływają lśniące, różnokolorowe ryby. Magda, Karolina i Ewa mają radosne twarze – to one zmieniły wnętrze pubu  Spot pointuje pakszot: 3 butelki piwa i hasło: „Redd’s. W twoich kolorach”.

   

„Aby skutecznie dotrzeć do młodych, aktywnych kobiet, stworzyliśmy film z trzema bohaterkami, z którymi konsumentki mogą się w pełni identyfikować. Ponadto, utrzymany w kolorowej tonacji, pełen dynamicznej akcji i oryginalnych efektów komputerowych film, przenosi widza w krainę fantazji podkreślając wyjątkowość marki Redd’s” – powiedziała Agnieszka Wichracka, Group Account Director Publicis.

Spot reklamowy można zobaczyć w TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Polsacie, TV4, TVN24, TVN Style, Hallmark, Discovery oraz Animal Planet.

Kampania – Redd’s. W twoich kolorach

Klient: Kompania Piwowarska

Przedstawiciel klienta:

Magda Białasiewicz – Brand ManagerIzabela Jaskólska – Junior Brand Manager

Agencja: Publicis

Client Service:Agnieszka Wichracka – Group Account DirectorMonika Rendzner – Account ManagerDagmara Gadomska – Account ManagerDaria Polarczuk – Account Manager

Kreacja:

Joanna Bednarkiewicz – Senior Art DirectorIrena Jagielak – Senior CopywriterJacek Maciejewski – Creative Director

Strategia:Aleksandra Kubicka – Strategic Planner

Reżyseria:Małgorzata Łupina

Produkcja TV:Wiesław Łysakowski

Media:Rafał Zgódka

Dom Mediowy: Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"