PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Lidl mimo spadku wydał na reklamy dwa razy więcej niż Biedronka. Żabka ze wzrostem o 35 proc.
Lidl mimo spadku wydał na reklamy dwa razy więcej niż Biedronka. Żabka ze wzrostem o 35 proc.
Telewizja Polska wybiera agencję Sigma Bis. Zlecenie na 22,8 mln zł
Instagram zmuszony we Francji do usunięcia treści influencerów reklamujących napoje alkoholowe
Anna Banasik head of social media w .bringMore advertising
Anna Banasik head of social media w .bringMore advertising
Grupa Żywiec zamyka browar w Leżajsku. "Niezbędna zmiana"
Grupa Żywiec zamyka browar w Leżajsku. "Niezbędna zmiana"
Rusza LifeTube Content Lab. Na czele Sebastian Huber
Spowiedź w konfesjonale reklamuje markę Atlas
Spowiedź w konfesjonale reklamuje markę Atlas
Burberry nowym logo zrywa z nowoczesnością
Burberry nowym logo zrywa z nowoczesnością
Sławomir Przywała na czele sprzedaży Brown-Forman
Sławomir Przywała na czele sprzedaży Brown-Forman
Sopot kampanią świętuje 200-lecie kurortu
Paris Hilton twarzą globalnej kampanii Klarny „That’s smoooth”
Alior Bank z kampanią promującą ubezpieczenia komunikacyjne. Bohaterką Karolina Pilarczyk
„A Ty, czy robisz coś bezinteresownie?” w nowej kampanii DKMS
„A Ty, czy robisz coś bezinteresownie?” w nowej kampanii DKMS
"Wszystko jest" w nowej reklamie Salonów Agata z Sochą i Kasprzyk
"Wszystko jest" w nowej reklamie Salonów Agata z Sochą i Kasprzyk
Iga Świątek ambasadorką Oshee
Iga Świątek ambasadorką Oshee
Reklama kinowa urosła o dwie trzecie. Multikino liderem