Reklama dźwignią lisa

Reklama przeglądarki Firefox w dzienniku New York Times, opłacona z datków fanów nowego programu zaowocowała czym miała zaowocować – zwiększoną liczbą pobrań programu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Reklama opublikowana w zeszły czwartek pomogła alternatywnemu do produktu Microsoftu programowi zdobyć większe zainteresowanie. W reklamie umieszczono nazwiska wszystkich tych, którzy przyczynili się do opłacenia kosztów reklamy, informuje pclab.

W dni weekendowe, zaraz po opublikowaniu reklamówki, liczba pobrań skoczyła do 200 tys. dziennie (to, jak twierdzą przedstawiciele Mozilli, prawdopodobnie najlepszy weekend Firefoxa od czasu pierwszej soboty i niedzieli po premierze finalnej wersji przeglądarki).

Mozilla sądzi, że obecnie internauci pobrali ponad 12 mln kopii programu. Ostatnie badania firm monitorujących sieć, np. amerykańskiej WebSideStory czy holenderskiej OneStat.com pokazują, że „lis” może kontrolować teraz około 4-5 proc. rynku przeglądarek. 

pclab.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max