Reklama kluczowa dla rozwoju gospodarki

70 procent konsumentów z całego świata zgadza się ze stwierdzeniem,że reklama jest jednym z głównych czynników przyczyniających się dorozwoju gospodarki.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego w marcu i kwietniu bieżącego rokuprzez firmę Nielsen, w którym udział wzięło 25.420 osób z 50krajów, wynika że aż 80 procent z nich uważa, iż reklama pomaga wtworzeniu nowych miejsc pracy.

68 procent respondentów zgadza się także, że jako ważny czynniknapędzający konkurencję między firmami, skutkuje ona lepszejjakości produktami na rynku i ich niższymi cenami.

Z kolei 81 procent badanych wyraża zrozumienie dla znaczeniajakie reklama i sponsoring ma w finansowaniu różnego rodzajuwydarzeń sportowych i kulturalnych.

Na pytanie czy reklama jest rozrywkowa, twierdząco odpowiedziało79 procent badanych z Ameryki Łacińskiej, 76 procent z regionu Azjii Pacyfiku oraz 59 procent z Ameryki Północnej. Przeciwnego zdaniabyła tymczasem połowa respondentów z Europy.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji