Reklama Netmanii na cenzurowanym

Ksiądz Wirtualnej Polski wyleciał z radia

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jeden ze spotów reklamujący Netmanię, sieciowy turniej Wirtualnej Polski (netmania.wp.pl), został wycofany z emisji. Rozgłośnie radiowe, do których trafiła kontrowersyjna reklama, nie zgodziły się na jej upublicznianie.

W swej decyzji przedstawiciele rozgłośni powołują się na art.18 ust.2 „Ustawy z dnia 29 grudnia 1992 roku o radiofonii i telewizji": Audycje lub inne przekazy powinny szanować przekonania religijne odbiorców, a zwłaszcza chrześcijański system wartości.

„Owszem, reklama może zyskać opinię nieco kontrowersyjnej, ale taką łatkę zwykle przykleja się większości reklam w rozrywce internetowej. Ponieważ uważamy, iż internet jest demokratycznym medium, chcielibyśmy aby Internauci sami ocenili, czy spot rzeczywiście godzi w ich przekonania i wartości..." – mówi Marcin Strzałkowski, szef Projektu Netmania.

Reklama radiowa p.t. „Ksiądz" został właśnie oddany pod ocenę internautom. Na specjalnej stronie mogą oni wyrażać opinię o jego treści oraz kształcie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu