PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Dachy wielu pokoleń” - Blachotrapez zaczyna kampanię z Kamilem Glikiem (wideo)
„Dachy wielu pokoleń” - Blachotrapez zaczyna kampanię z Kamilem Glikiem (wideo)
„Smakuj bogactwa natury” w reklamach jogurtów Bakoma 7 zbóż (wideo)
„Smakuj bogactwa natury” w reklamach jogurtów Bakoma 7 zbóż (wideo)
Wydatki reklamowe na telewizję w maju wyniosły 2,6 mld zł. TVP2 z większymi wpływami niż TVP1
Danonki reklamowane na wakacje z patyczkami do mrożenia (wideo)
Danonki reklamowane na wakacje z patyczkami do mrożenia (wideo)
„Żadnych ale” - rysunkowe wymówki w kampanii reklamowej Compensy (wideo)
„Razem wygramy z każdym długiem” - GetBack reklamuje się z nowym logo (wideo)
„Razem wygramy z każdym długiem” - GetBack reklamuje się z nowym logo (wideo)
Stefczykowie w teleturnieju reklamują pożyczkę w Kasie Stefczyka (wideo)
Stefczykowie w teleturnieju reklamują pożyczkę w Kasie Stefczyka (wideo)
Dziecinnie proste zasady promują pożyczkę w Providencie (wideo)
„Zacznij marzyć” - kobieta na deskorolce w reklamie Lotto (wideo)
„Zacznij marzyć” - kobieta na deskorolce w reklamie Lotto (wideo)
„Swoją drogą” w nowej kampanii piwa Łomża (wideo)
„Swoją drogą” w nowej kampanii piwa Łomża (wideo)
Minionki w kampanii Formuły Junior Box w Play (wideo)
Minionki w kampanii Formuły Junior Box w Play (wideo)
Penelope Cruz z Janem Wieczorkowskim promuje piwo Karmi jako „nie za słodkie, nie za gorzkie” (wideo)
Penelope Cruz z Janem Wieczorkowskim promuje piwo Karmi jako „nie za słodkie, nie za gorzkie” (wideo)
„Zapomnij wszystko co wiesz o telewizorach” w kampanii LG Signature W7 (wideo)
„Zapomnij wszystko co wiesz o telewizorach” w kampanii LG Signature W7 (wideo)
Szymon Majewski jako kominiarz reklamuje Dwupak w Plusie dla klientów Cyfrowego Polsatu (wideo)
Szymon Majewski jako kominiarz reklamuje Dwupak w Plusie dla klientów Cyfrowego Polsatu (wideo)
Makaron Lubella Mini reklamowany jako „nowość w rodzinie” (wideo)
Makaron Lubella Mini reklamowany jako „nowość w rodzinie” (wideo)
Restrykcyjność polityki handlowej TVN to brak elastyczności. TVN Media po audycie (opinie)