Na szczyt najpopularniejszych reklam na YouTube w lipcu trafił spot Play promujący letnią ofertę operatora. Z kolei miejsce trzecie zajęła kolorowa wersja teledysku "Zakryj" polskiej wokalistki, przygotowana na potrzeby kampanii operatora.

Srebro w tej klasyfikacji powędrowało do Lidla i filmu prezentującego przepis na gofry. W odcinku wystąpili twórcy kanału youtubowego jakbyniepaczeć, poświęconego serialom.
Miejsce czwarte zajęła Castorama z trzecią odsłoną serii „W Koło Ogrodu”. W klipie pojawiła się znana projektantka wnętrz i osobowość telewizyjna Dorota Szelągowska oraz youtuberzy z kanału 5 sposobów na.

Ranking zamyka rapowy pojedynek YouTuberów Ciawłowskiego i JDabrowsky’ego przygotowany we współpracy z marką Tymbark.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.











